خدا کند که فقط دل امان ز چشم تو باشد

به چشم کس که نیفتدبسان غیر که نباشد


من آن نیم که به چشمی رها کنم ره ایمان

ولی چه کنم که نگاهم فقط به چشم تو باشد


بیا که از دل تنگم تو را خبر دهم اخر

بیا که از من امی خراب غم که نباشد


میان کوچه و بازار در آرزوی تو دیدن

چه ها کنم که مثل ها مثال روی تو باشد


کمی کنی تو نگاهی روا شود که مرادم

همی شود که مرادم نگار روی تو باشد


به سالها که نشستم برای دیدن رویت

اگر ندیده بمیرم گنه ز سوی تو باشد


نگار لعل نگاهت دریده شوکت عمرم

چه ها کنم که بفهمی برای روی تو باشد


محمد لالوی

۹/۱۱/۹۳ 


https://telegram.me/khatkhatihay_mohammad

  • mohamad lalavi
  • شنبه ۱۲ ارديبهشت ، ۱۳:۲۶ ب.ظ
  • بازدید : ۵۰۴

تعداد نظرات این پست ۳ است ...

۱۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۲۳
سلام
کار خوبی کردی که وبلاگ راه انداختی
یه پیشنهاد
همه شعراتو یکجا نذار و سعی کن به صورت مرتب هر چند روز یکی بفرستی تا وبلاگت نظم داشته باشه
موفق باشی
سلام
سپاس گذارم
حتما این کار را خواهم کرد

۱۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۰۷
سلام کار بسیار خوبی کردی . شعرات هم خیلی عالی و پر احساسه . انشاا... موفق باشی . 
متشکرم دوست گرامی
۱۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۰۲
ذوق شعریت واقعا عالیه . موفق باشی دوست عزیزم.
سپاس گذارم دوست عزیزم
نظر لطف شماست
خدا یار و نگهدارتان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی