چشم من سخت بدنبال کسی هست که نیست

تکه های دل من مال کسی هست که نیست


هر شب این موقع دلم در پی بوسیدن اشک

گریه ام از سر امثال کسی هست که نیست


زیر و رو کرده ام این بقچه و جز گریه ی خود

خنده ها ثبت، به اموال کسی هست که نیست


راحت از فکر و خیال است به هنگامه ی شب

راحتی جمله به احوال کسی هست که نیست


شب سحر گشته و من چشم به دیوار محال

قلب من یکسره بدحال کسی هست که نیست


زدم از دل غزلی بر سر دیوان و چنین آمده بود:

حافظِ بخت تو در فال کسی هست که نیست


محمد لالوی

۱۴/۹/۹۴

  • mohamad lalavi
  • شنبه ۱۴ آذر ، ۰۳:۲۵ ق.ظ
  • بازدید : ۵۸۲

تعداد نظرات این پست ۲ است ...

۰۳ دی ۹۴ ، ۰۳:۲۲
مدتیه تلگرامم رو پاک کردم.
نصب که شد حتما دنبالتون می کنم.
ممنون.
۱۴ آذر ۹۴ ، ۰۶:۴۲
سلام.
همچنان اشعار زیباتون رو دنبال می کنم و لذت می برم.
چشمه ی اشعارتتون همچنان پویا و جوشان.

خیلی خوب بود. تشکر.

گریه ام از سر امثال
منظورتون از صدقه سرِ؟

با درود بر شما بزرگوار

بله کاملا دقیق منظور بنده را درک کردید

سپاس از شما دوست گرامی ام که اینگونه به بنده و اشعار حقیرانه ام لطف دارید

از شما دعوت میکنم که بنده را در کانال اشعارم در تلگرام به ادرس زیر همراهی کنید

https://telegram.me/poetry_of_lalavi

با سپاس
پیروز باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی