حالی شدم چو دیدمت و از خود بدر شدم

صورت به صورت تو ، مشتاق تر شدم 


دیوانه را به جنون کشیدن اتفاق نیست 

مجنونِ کویِ تو بودم و ، بیشتر شدم


آن عمر رفته را که تسلی ، نمیشدی

با چتر خیس ، میان خیابان به سر شدم


عمری که از فراق تو بر چشم من گذشت 

در گوشه ی اتاق به دست خودم خزر شدم 


آن شمع روشنم که به پروانگی کشیده ام 

در پای خود بسوختم و بی تو ، هدر شدم 



#محمد_لالوی 

15/9/95

  • mohamad lalavi
  • دوشنبه ۱۵ آذر ، ۲۱:۰۸ ب.ظ
  • بازدید : ۴۳۱

تعداد نظرات این پست ۱ است ...

۱۵ آذر ۹۵ ، ۲۳:۳۰
قشنگه
آفرین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی