مینویسم گرچه تاثیری ندارد ای نگار

دوستت دارم ، هزاران تا هزاران تا هزار


با هوای رفتنت هر فصل بدتر میشوم

مثل برفِ آخرِ پاییز در اوجِ بهار 


گرچه میخندی به من ، شعر جدیدی میشود

از برای قافیه این بار نازی نو بیار


میکَنی از خود دو دستم را ز دامانت ولی

میکُنی من را به ناز دلبری هایت دچار!


گرچه که حتی نمیدانی ولی میخواهمت

مثل عکسِ گم شده در پشتِ تلی از غبار


میروی تنها بدور از آنچه داری میروی

رد پایی هم نمی ماند به روی این مزار


تا تو بودی کوچه را با من قراری تازه بود

تا که رفتی بد دمار از من درآورد روزگار 


#محمد_لالوی

۲۵/۸/۹۵

  • mohamad lalavi
  • چهارشنبه ۲۶ آبان ، ۰۰:۰۹ ق.ظ
  • بازدید : ۴۴۶

تعداد نظرات این پست ۲ است ...

خواهش می‌کنم
شعر قشنگی بود
البته من شعر شناس نیستم ولی آهنگ این شعر رو که در کلامتش هست برام جالبه
سپاس از لطف شما 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی