در خودم گم شدم و گریه ی من پنهانیست

پشت این شهر فقط خرمنی از ویرانیست


مثل آن قاصدکم با خبر از اینم که

قاصد خوش خبرم بعد منم تنها نیست


یک بغل خاطره و توده ای از درد عظیم

پشت یک مشت سکوتم به گلو زندانیست


بین من تا تو همین چند قدم انکار است

این همان بیشترین فاصله ی طولانیست


سینه ام پر شده از بارش سمی و غبار

مثل تهران شده ام حال دلم بحرانیست


محمد لالوی

۳/۱۰/۹۴

https://telegram.me/khatkhatihay_mohammad

  • mohamad lalavi
  • پنجشنبه ۳ دی ، ۰۱:۵۵ ق.ظ
  • بازدید : ۱۲۶۷۳

تعداد نظرات این پست ۲ است ...

۰۷ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۳۹
Le pseudo "paella a la pisse" est juste superbe... Digne d'un Marc des grands jos)o;-rCmun rodj! Tous sur tsrsport.ch pour voir le match dès 11h15!!!
۰۳ دی ۹۴ ، ۰۳:۲۱

بین من تا تو همین چند قدم انکار است

این همان بیشترین فاصله ی طولانیست


شاه بیتِ این غزل بود.
خیلی خوب بود. ممنون.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی