روی تو را ندیده است دیده بی گناه من

جان به لبم رسیده است مهوش تیرماه من


میروی و میگذری با چه دلیل و منطقی

تکه ز تکه میشود پیکر بی پناه من


شب به گناه روز خود میگذرد به گریه و

توبه به سخره میرود با کمی از نگاه من


جمله نمیشوی مرا تا که خلاصه ات کنم

از سر سطر بی کسی تا که به نقطه های "من"


نقطه "تو" دو تا و "من" فقط به یک رسیده است 

به تو رسد یکی و من فقط خودم برای من


تا که دو چشم بددلان واله دیدن من است

نمیرسد خبر ز آن نگار بی وفای من


جام جوانی مرا سر بکش از شراب ما

 با همه این گلایه ها خاک شود پناه من


جمله به نقطه اش رسید حرف به انتهای خود

حرف نگفته ای نماند مهوش تیرماه من


محمد لالوی
۳/۳/۹۴

https://telegram.me/khatkhatihay_mohammad

  • mohamad lalavi
  • يكشنبه ۳ خرداد ، ۱۳:۰۴ ب.ظ
  • بازدید : ۱۸۰۰۱

تعداد نظرات این پست ۲ است ...

۱۶ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۳۷
No entiendo muy bien: Se quiere erigir un laicismo dogmático (sin religión) y en mismo tiempo se quiere un sistema educativo sin dogmatismo (salvo el del laicismo por supuesto).¿Que haces del derecho de la declaración universal de los derechos humanos sobre la libertad de religión?¿Que haces del derecho constitucional de permitir a los padres decidir de la educación de sus hijos?Hacer creer que la educación es España necesita dos cosas para mejorarse: Suprimir los crucifijos y la EpC, participa de un engaño intelectual.
۰۷ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۵۲
This looks gorgeous! LOVE the fresh rosemary over it, makes it look even better. I don't cook with thighs too much but many have redommenced it, I need to get some! Thanks!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی