چند روز به عید است و دلم ملجأ غمهاست

جنگی نه چنان جنگ درونم پی غوغاست


هفت سین دلم ریخته در هم که چنینم

"من" بی تو درون خودم انگار که تنهاست


صد سال اگر هم برود فرق ندارد

از دل نرود انکه در این دیده نه پیداست


حالی نه به من مانده و نه شور جدیدیست

عمریست دلم در پی آن شنبه ی فرداست


ابری که دلیل همه ی بغض من آن است

یک ذره از این ساحل مواجی ی دریاست


عید است و دلم پیش بهاریست که گم شد

عمریست که اینجام و دلم یکسره آنجاست


#محمد_لالوی 

۲۶/۱۲/۹۵

  • mohamad lalavi
  • پنجشنبه ۲۶ اسفند ، ۲۱:۳۷ ب.ظ
  • بازدید : ۳۸۲

تعداد نظرات این پست ۰ است ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی