نقشی از دل من تا ته دریا بکشید

بغض را پاک کنید خنده رسوا بکشید


فاش گویید که دیگر دل من رفته به باد

نقش دل را به رخ دشمن دنیا بکشید


بی هوا کوک کنید ساز دل حیران را

یک طرف او طرفی را من تنها بکشید


هرگز از یار نگوید که بیدار نگردد هرگز

این منو داغ دلم را که چه غم ها بکشید


بر لبان دل من خنده و شادی چه کم است

یک کمی هم به دلم مزه اینها بکشید


ارث کم بود که از دامن غم ها بردم

کوله باری ز غم و غصه و غوغا بکشید


گر که اینها نکشید یار بگوید شاد است

شادی مرگ مرا با دل شیدا بکشید


محمد لالوی

۸/۱۲/۹۳


https://telegram.me/khatkhatihay_mohammad

  • mohamad lalavi
  • يكشنبه ۱۳ ارديبهشت ، ۱۳:۱۳ ب.ظ
  • بازدید : ۲۴۲

تعداد نظرات این پست ۰ است ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی