تقدیم به مادر مهربانم


بغل کن مادرم من را که شاید غصه پر گیرد

از این آزردگی ها دل کمی هم رنگ زر گیرد


بغل کن مادرم شاید نباشی در پی ام هر روز

که شاید روز پروازم نباشی تا که سر گیرد


بیا و دست ماتم را بگیر از دامنم مادر

بیا شاید که دنیا هم مرا ساز دگر گیرد 


بغل کن مادرم من را که فرصت تا قیامت نیست

من از ان روز میترسم که پا از قصه بر گیرد


صدایم کن همین حالا بکش دستی به سر مادر

که غیری را نخواهم تو مرا دستی به بر گیرد


چنان بغضی ز غم دارم فقط راهش تویی مادر

اگر شاید نگاهی هم مرا با خنده در گیرد


من آن مردی نبودم که سرایم قصه ای از عشق

اگر کم بود دستت که مرا هم خود بغل گیرد


محمد لالوی

۲۰/۱/۹۴


https://telegram.me/khatkhatihay_mohammad

  • mohamad lalavi
  • يكشنبه ۱۳ ارديبهشت ، ۱۳:۱۷ ب.ظ
  • بازدید : ۵۹۹

تعداد نظرات این پست ۱ است ...

۲۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۰۳
خیلی خیلی قشنگه شعر مادر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی