دیگر به سوی من تنها،اشاره نیست

گشتم برای کسی که از آن،دوباره نیست


آنقدر بد دیده ام که به انجام کارها

دیگر که هیچ حاجتی،به استخاره نیست


در آسمان غربت من تنها به جز خودم

باور کنید که هیچکسی،ستاره نیست


این من یکی و یکی دلم که بی کس است

آن هم یکی که از غمش شماره نیست


این عرصه چنان به دلم تنگ گشته است

خاکستری شدم که در آن شراره نیست


غرقم به موهبتی که دیگر ندارمش

شاهد که از غم عشقش گذاره نیست


در زندگی و در این نبرد تن به تن

شاید که خدا به گمان نظاره نیست


محمد لالوی

12/5/94


https://telegram.me/khatkhatihay_mohammad

  • mohamad lalavi
  • دوشنبه ۱۲ مرداد ، ۲۲:۱۷ ب.ظ
  • بازدید : ۴۱۶

تعداد نظرات این پست ۱ است ...

۰۷ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۷
Camille dit :Le donuts me fait trop envie comme la plage derrière la bouteille de coca… Et les phtotos de tes pieds alala j&;ar17#8do2e tes sandales samsoe samsoe!!!! :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی