گر فرو ریزد تمام عالمم،فکر من هرگز نیاید پیش تو

یا اگر روزی بمیرم در خفا، خم به ابرویت نگیرد نیش تو


دست گیر روز سختی ام نباش،من ز تو دل کنده ام ای نارفیق

با همه این حرف های بیخودی،امتحانت کرده ام از صد طریق


فکر فردا میکنی گر با منی،آبرویت را بریزم با دلم

گفته بودم فکر من هرگز نباش،من شکوه لحظه های باطلم


اینهمه گویند دوستی کو کجاست،او همانجا پشت کوه قاف ماست

دسترسی دارد ولی ناممکن است،مضحکات قلب های بی ریاست


هرکه در فکر رفاقت میشود،لاجرم از عشق دورش میکند

در پی ان بیخودی میگردد و این خلاف اخر به گورش میکند


از منه بیچاره درسی را بگیر،دل بکن از هرچه انسان است و بس

دل بکن از نارفیقی که از ان،لاجرم باید که اخر دست بست


محمد لالوی

16/5/94


https://telegram.me/khatkhatihay_mohammad

  • mohamad lalavi
  • شنبه ۱۷ مرداد ، ۰۰:۳۵ ق.ظ
  • بازدید : ۳۳۳

تعداد نظرات این پست ۰ است ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی