مثل سابق خبرت نیست و از بی خبری بیزارم

رنگ رخساره خبر میدهد از سّر دل بیمارم


از دلت رفته ام و اسم مرا یادت نیست

با همین حال نشد از تو که دست بردارم


روی خوش دارم و با خنده گمان خویشتنم

وای از این حال که من در پس ظاهر دارم


آنقدر گریه توان کرد بر این حال ولی

چه کنم من که به این خنده گمان ناچارم


گریه ها مانده در این سینه و بغضم به خفا

من به این حال و هوا عادت کامل دارم



محمد لالوی

۲۱/۷/۹۴


https://telegram.me/khatkhatihay_mohammad

  • mohamad lalavi
  • سه شنبه ۲۱ مهر ، ۰۲:۴۱ ق.ظ
  • بازدید : ۳۴۶

تعداد نظرات این پست ۰ است ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی