دیوانه چو دیوانه بخواند چو منی را

عاقل نشود دوست به امثال منی را


در سطح من خار نباشد که بخواهم

التاف و ترحم شدن از یاسمنی را


نفرین به گل سرخ،که از عفت رویش

با حیله شده سوگل یکتا،چمنی را


با من تو از این حال مکن صحبت یاوه

از سجده مترسان تو من اَهرُمَنی را


"دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید"

"افسرده‌دل، افسرده کند انجمنی را"


محمد لالوی

۴/۱۰/۹۴



https://telegram.me/khatkhatihay_mohammad

  • mohamad lalavi
  • جمعه ۴ دی ، ۲۳:۰۹ ب.ظ
  • بازدید : ۵۰۱

تعداد نظرات این پست ۲ است ...

۰۵ دی ۹۴ ، ۱۴:۵۰
ممنون خیلی خوب بود
من شما رو دنبال میکنم لطفا شما هم منو دنبال فرمایید
سپاس گذارم
حتما چرا که نه
۰۴ دی ۹۴ ، ۲۳:۵۳
آقا خیلی خوب بود.
دم شما گرم و چشمه ی جوشان کلمتاتتون آتشفشان وار.
سپاس گذارم اقای فائزی عزیز
لطف شما مستدام
خوشحال میکنید من رو اگر راجع به شعر آیه سقوط هم نظرتون رو ابراز بفرماید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی