بعد از تو من از هرچه بیزارم

چون از تو عالم درد و دل دارم


هر جا که رفتم باز ،برگشتم

من قُمری دل خون ز اغیارم


هرچند بدهکار خودم هستم

بازم تو را از خود طلبکارم


حالی که من دارم تماشایی است

زخمیست ،که از چشم خودم دارم


روز ام به افکار غلط کم بود

شب ها به فکر چاره بیدارم


حرف مداوا را مزن با من

دارو مده از ریشه بیمارم


مجبور ،بر سوزاندن خویشم

طاعون زده بر قلب افکارم


محمد لالوی

۲۳/۲/۹۵

  • mohamad lalavi
  • پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ، ۰۲:۲۲ ق.ظ
  • بازدید : ۴۰۱

تعداد نظرات این پست ۰ است ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی